.

I'll just walk away. no turning back

mjau

 
Relationships last longer, when nobody knows your buisness.

Bloggsugen!

Hej! 
Var väldans längesedan jag bloggade och har mer och mer börjat få lite bloggsug!
Jag har under sommaren varit i tre olika länder. Danmark, Kroatien och Bosnien ^^ 
Jag har dessutom flyttat till Karlskrona.
Jag har jobb som servitris på en italiensk restaurang i stan. 
Har dessutom jobb inom Sale Nordic som eventpersonal. 
Det mesta flyter på även om det i mitt huvud bara står still. 
Jag skulle vilja lägga upp så många bilder om vad jag gjort. Men får ta dem i sänder.
Här kommer iallafall några!
Här är lite från Bosnien...

Bilder från min mormor...

Lite nytt! (Shortsen och skinnvästen har jag gjort själv).

Lite festligheter!


 
För tillfället sitter jag och gluttar lite på how i met your mother
i väntan på att få går ner i den läskiga tvättstugan och hämta tvätten!