utanför mitt fönster

Var riktigt fint väder ute idag!
Känns som att våren är på väg nu, så jag hoppas inte det blir mer snö!
Tänkte tagit mig en promenad i det finare vädret,
men så kom jag och tänka på den där vargen som härjar här i skogarna!
Haha nej, jag fick lite annat att göra och glömde helt bort promenaden.
~
Men jag och Amanda bokade iallafall en resa till Kroatien tillsammans!
Vi flyger till kroatien den 4e juni och tar därifrån taxi till Sanski Most i Bosnien,
där Emina bor och så ska vi vara hos henne ända till den 22 juni!
Kommer bli helt awesome! :D Är ju så jävla varmt och skönt där nere har man ju hört.
Och kul att få träffa sin saknade lilla Eminci med :)
Sen är det ju alltid kul att komma utomlands! Jag som bara varit i Tyskland och Danmark hehe.
Har ju aldrig flygt flygplan heller så det kommer både bli nervöst och kul haha.
~

Kommentarer
Amsoca säger:

Nu ska jag också blogga om det bara för det mohahahahah (jag härmar dig)



//Amsoca

2012-02-23 | 23:46:39
Bloggadress: http://amsoca.blogg.se/
Emina | Eminas.se säger:

söta ni två är !!! puss på er! :)

2012-02-24 | 00:09:30
Bloggadress: http://eminas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback