samsung galaxy s2

Hej!
Igår var jag på Nellys High Heels-event på Sliver med Caroline!
Först grillade vi lite grillspett utanför Carros lägenhet sen åt vi det med klyftpotatis och beasås.
Vi begav oss sedan till stan och vi stå i kö in till Sliver i ungefär 40-50 minuter.
De 100 första gästerna skulle få ett par skor, en goodiebag och två drinkbiljetter.
DOCK blev inte vi någon av de första 100 gästerna,
MEN jag fixade så vi fick två var drinkbiljetter iallafall,
för bara halva entrépriset hehehe.
Vi tog varsin peachtree-drink och minglade runt lite
och kollade på alla tjusiga skor och skrev upp oss på olika tävlingar,
bland annat där man skulle bli fotad i en onepiece och ha chans att vinna den och en tävling där
man skulle designa sin egen klänning och ha chans att få första pris som var en samsung galaxy s2.
Vi var sjukt många tjejer, de drog endast tre tjejer till tävlingen.
JAG var en av dem, vi fick stå framför varsin laptop och designa en Nellyklänning, samtidigt som hela eventet såg det på tv-skärmar. Och vi hade fyra minuter på oss att designa så snygg klänning som möjligt.
När de fyra minuter hade gått fick man ställa sig framför tv-skärmarna
och så räknade de upp vem som hade vunnit.
Och JAG VANN!!! JAG VANN FÖRSTA PRIS, JAG VANN MOBILEN!!!
Helt insane!!! Fattar det fortfarande inte! Jag blev helt chockad haha!
Carro kramade om mig och rummet jublade och jag bara stod där helt förvirrad haha!
Men fan vilken bra kväll det blev!

Kommentarer
Amsoca säger:

Nice! :D grattis!!!



//Amsoca

2012-03-17 | 14:54:27
Bloggadress: http://amsoca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback