helgen

Tacokvällen hos mormor blev inställd i helgen så jag har haft tacokväll med älskling istället.
Vi har dessutom myst framför film och ätit lite godis med mera.
Igår spelade jag league of legends med Emina, Jimmy, Simone och Erik nästan halva dagen haha.
Nu sitter jag hemma hos Robin medan han är på jobbet.
Och jag sitter och kollar om det kommit in nya jobb på platsbanken, vilket det inte har.. Suck.
Funderar på om jag ska gå ut och lämna mina CV lite varstans i stan istället,
jag ska ju ändå in till 3-butiken och låsa upp min nya mobil till telenor!
Men först! Kolla the vampire diaries!
Älskling köpte en massa Riesen till mig i lördags!
MUMMA, jag älskar Riesen! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback