måndags

Ja som sagt så var jag i stan med Catrin och Marcus i förrgår, mötte upp dem på H&M vid elva,
sen gick vi runt i stan ett par timmar och sen åkte dem vidare till Catrins syster i jämjö.
Jag tog det lite lugnt hemma hos Robin, sen vid sex-tiden begav jag mig till gymmet med Carro.
Var klara vid halv åtta och gud vad skönt det kändes efteråt. Vi gick hem till Carro och jag lånade hennes dusch.
Skulle egentligen gjort oss varsin smoothie men hennes yoghurt var slut.
Sen vid halv nio-tiden stack vi in till stan för Carro skulle ta ut pengar och jag skulle hem till Robin.
Vi handlade lite sen gjorde vi tonfisk-rullar och chillade framför tven. Blev sängen redan vid elva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback