the blood of cu chulainn

Hej hopp!
Hoppades ju på att bli frisk under natten men ack nej, halsen har blivit värre.
Är ännu mer hes än vad jag var igår så jag låter som en man ungefär,
fast huvudet är bättre. Ingen huvudvärk förtillfället och hoppas inte det kommer tillbaka.
Jag sitter just nu med en kopp te och lyssnar på irlänsk folkmusik,
funderar på om jag ska lägga mig och kolla på from lark rise to candleford kanske?
Missade det på tv igår så får kolla via svtplay isåfall.
Faaaast jag känner hellre för att logga in på world of warcraft och spela lite med min death knight.
Tror det får bli en timme med det först hehe.
~
Irlänsk folkmusik. Mycket fin.
Fast spotifys version är mycket bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback