träningsvärk

Jag fick ingen träningsvärk igår, trotts att jag gymmat stenhårt kvällen innan.
Tänkte att jag kanske hade gjort ett bra jobb när det gällde att strecha, men igårkväll kom värken.
Och har knappt kunnat sova inatt. Gör så sjuuukt ont i innelåren och jag vet exakt vilken maskin som har orsakat detta. Jag vet dock inte hur jag ska strecha innelåren, så det får jag ta reda på!
Men det dumma var att jag och Carro skulle egentligen sprungit en runda idag på morgonen
och hon hade också fått jobbig träningsvärk så det blev inställt.
Men ikväll blir det nog ett danspass, för nu känns det iallafall lite bättre!

Förresten!
I måndags när jag hade vart i stan stannade jag till på cityhallen och köpte denna till min älskling.
Bara för jag tyckte så synd om honom, efter allt med sjukhuset och det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback