underbar dag!

Dagarna blir bara mer underbara om man vaknar tidigt har jag märkt!
Haha, jag menar man hinner med så mycket mer!
Jag har redan hunnit äta frukost, duscha, kolla ett avsnitt av from lark rise to candleford +
planera morgondagen med Caroline i en hel timme! haha.
Vi ska ju ha tjejkväll och kom fram till att vi ska laga baconinlindad kycklingfilé med hasselbackspotatis,
festaostsås och sallad.
Vi ska dessutom testa två nya vita viner!
Förhoppningsvis blir det Gloria och Spring Village!
Jag hoppas att de har dem i Karlskrona nu annars är hela kvällen förstörd!
Haha nejdå :)
~
Men nu ska jag äta crépes med mamma som nyss kom hem från jobbet!
Hon slutade tidigare idag, vilket jag tycker om!
Ska försöka norpa hennes bil sen också när jag ska ner till min älskade älskling,
som jag saknar så fruktansvärt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback