tjejkväll med caroline

Igår vart tjejkvällen med Caroline.
Vi lagade riktigt god mat (som vanligt).
Det vart baconinlindad kycklingfilé fylld med färskost,
till det hade vi hasselbackspotatis, fetaostsås och en somrig sallad.
Jag älskade kycklingen, men fetaostsåsen blev lite torr.
Tror dock det är meningen eftersom vissa fetaostar är torra.
Vi drack heller inte de viner vi bestämt eftersom dem inte fanns i Karlskronas sortiment.
Istället blev det Wolf Bass Eaglehawk och Inycon.
Hm, dem dög väl men dem slog inte Berlina!
Efter vi nattat Vera tog vi fram ostbricka med kex och lite snacks,
så satt vi och pratade skit och flummade en massa.
Vi spelade dessutom yatzy och jag vann. Igen hehe.
Skulle egentligen haft ansiktsmask och sådant på oss men glömde totalt bort det!
Men jisses vilken trevlig och rolig kväll vi hade.
Gillades mycket! :)
Här bjuds på lite bilder från kvällen!

Kommentarer
Emina | Eminas.se säger:

jag vill vara med på sånt här!!! Varför gjorde ni inte detta med mig också när jag bodde i sverige?! :@

2012-03-04 | 22:29:39
Bloggadress: http://eminas.se
Emina | Eminas.se säger:

Den dagen då jag skrev de inlägget så var det förmodligen 15 grader ute om inte mer. Var verkligen MEGA VARMT! och idag är det 11 grader :)



Jag saknar dig med bubu :* <3

2012-03-05 | 15:50:08
Bloggadress: http://eminas.se
Emina | Eminas.se säger:

jaja, men om några dagar lär det bli varmare och varmare. :P redan i april kommer man då svettas xD

2012-03-06 | 15:19:31
Bloggadress: http://eminas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback