vera på besök!

Inatt har man varit barnvakt åt lilla snuttan, Vera.
Hämtade upp henne vid busstorget vid 18-tiden igår,
eftersom Caroline behövde lite kvalitetstid med sin pojkvän.
Och jag ställer mer än gärna upp på att ha lilla sessan!
Så igår åt vi lite korv, vi ritade och lekte med hennes dockor, kollade på barnkanalen
och innan hon somnade så kollade vi på pinnochio.
Och idag blev jag väckt vid 06:50 av Vera som sa "Sara inte sova mer, inte sova mer!"
Sen sa jag "jo snälla, en liten stund till". Då sa hon okejdå, och la sig så tätt intill mig hon kunde komma
och så höll hon om mig. Hihi så jädra söt!
Men jag kunde inte somna om, så vi tittade på pinocchio ännu en gång.
Och nu ska vi precis gå till affären för att handla lite frukost.
Tänkte slänga ihop lite äggröra och bacon och hoppas på att hon gillar det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback